lördag 20 december 2008

Måltorka

Jag har inte målat på ett tag nu, men tänkte slängt upp några bilder på en modell jag är ganska nöjd med... Fast kameran bråkar!

Funderar på att ta upp byggandet på min Tau armé nu, modellera dem lite mer och lägga till nya färger. Färgtemat går i Regal Blue och Svart, röda detaljer på bl.a. lampor och liknande.
Lite trist, men då jag inte är en så duktig målare så gynnar det mig med litte färger haha.

Har även börjat klottra lite på min CSM Biker, men den blev kladdig så in i helvete så den har jag lagt på hyllan.

Jag spanade in nya Dark Elves modellerna nyligen och blev toksugen på en Dark Elves armé, kanske bygga en armé grundad på Storm of Chaos reglerna för en Slaanesh Cult? Kunde bli fräckt.

Min målartorka beror nog mest på att jag börjat spela World of Warcraft igen och att jag sitter och knåpar på en kampanj till Götterdämmerung. Men snart blir jag nog sugen igen och tar upp målandet av mina små råttor, då de är de enda modellerna jag har hemma.

Ska försöka komma ihåg att slänga in ett inlägg med jämnare mellanrum.

Inga kommentarer: