torsdag 8 januari 2009

Gaaah

Åhhh jag hatar mitt liv för tillfället...

1: Jobbigt med kärleken, tänker inte gå in på detaljer...

2: Pank. Inga pengar till varken spel eller gubbar... jag som tänkte köpa på mig ett 10-tal Battlesuits till min Tau Apocalypse armé och nu har det släppts så jävla många spel till kexboxet jag vill ha också. Och arbetslös är man.

3: Börjar skolan på måndag. Tyvärr så studerar jag 100 poäng för lite så studiebidrag är det inte ens tal om.

Men en bra sak har hänt iaf. Jag mailade Riotminds för någon månad sen och hörde med dem om de behövde skribenter, och de sa att jag skulle skicka lite alster så kanske det kan publiceras, antingen på hemsidan eller i speltidningen Fenix.
Jag blev glad.

För er som inte vet vad Riotminds är, så kan jag tala om att det är de som ger ut Drakar och Demoner och Götterdämmerung, som är rollspel.

Inga kommentarer: