tisdag 20 januari 2009

Skrivkramp, måltorka och tristess

Som titeln säger så har jag tråkigt och inget funkar särskilt bra just nu...
Jag har börjat på ett alster till Riotminds, men jag har fastnat... Jag har inga regelböcker hemma så jag kan inte jobba vidare på ett tag, inte förens jag vart hos Viktor och hämtat böckerna i alla fall.

Sen vill jag inte måla Skaven längre, utan fortsätta på min Tau armé istället... Jag har kommit på ersättningsmodeller till Krootsen... Jag hatar Kroot... Så det är ett litet projekt, men luspank som jag är så kommer det aldrig att hända...

Ska börja läsa historia imorgon så då kanske inspiration till Götterdämmerung äventyret jag håller på att skriva, börja dyka upp... men jag vet inte...

Har så jävla tråkigt nu iaf... Jag gör inget vettigt på dagarna, förutom de få timmar jag är i skolan och det laddar upp ångesten som fan... Och jobb är det ju inte tal om, med tanke på att jag inte tagit körkort... Jag hatar mig själv för att jag inte började köra direkt när jag fyllt 16... men men det är mkt man vill ändra, så det är bara att bita ihop och börja köra nu istället...

förhoppningsvis så dyker det upp lite pengar snart så att jag kan köpa mig något kul iaf :)

Inga kommentarer: